رونمایی از وب سایت جدید مجله اتاق فرار..!
مجله

اتاق خشم: پیشنهادی برای رهایی از تنش‌های روزمره

اماکن تفریحی

سافاری وحشتهای تهران

اماکن تفریحی

معرفی پارک‌های آبی تهران

مقالات

داخل آرسنال Edgewood، برنامه آزمایشی انسانی فوق سری ارتش ایالات متحده

مقالات

۱۱ داستان واقعی ارواح، از هتل «درخشش» تا «هورناک آمیتیویل»

فیلم و سریال

معرفی فیلم The Nun II 2023

۲۶ آذر ۱۴۰۲
۰

دنیای احضار با قسمت جدید راهبه گسترش پیدا می‌کند! قسمت دوم فیلم راهبه با نام احضار ترسناک، شما را فرا می‌خواند.

جدیدترین فیلم‌های ژانر اکشن ۲۰۲۳

۱۳ آبان ۱۴۰۲
۰

جدیدترین فیلم‌های ژانر اکشن ۲۰۲۳، اکثرا دنباله فیلم‌های دیگری بودند که به دلیل کرونا اکران آنها به تعویق افتاده بود، علاوه بر این شاهکارهای سینمایی، فیلم‌های دیگری در ژانر اکشن به تازگی اکران شدند و یا در انتظار اکران هستند که در ادامه به معرفی ۱۰ مورد از بهترین آنها می‌پردازیم.

جدیدترین انیمه‌های ۲۰۲۳

۳ آبان ۱۴۰۲
۰

خوشبختانه امسال انیمه‌های مورد انتظار زیادی پخش شدند و انیمه‌های جدید بی‌شماری در حال پخش‌ بوده یا در انتظار فرارسیدن تاریخ پخش هستند. با در نظر گرفتن تمام انیمه‌هایی که تا به حال به نمایش درآمدند و شاهکار بودند، هیجان و انتظار برای انیمه‌هایی که در آینده پخش خواهند شد، بیشتر می‌شود. در ادامه ۷ مورد از بهترین و جدیدترین انیمه‌های ۲۰۲۳ معرفی شده‌اند.

معرفی بهترین فیلم و سریال با موضوع زامبی

۲۷ مهر ۱۴۰۲
۰

فیلم‌های پرسر‌وصدای زیادی در این زمینه ساخته شده و تازه‌ترین آنها سریال معروف The Last Of Us (آخرین بازماندگان از ما) از شبکه معروف HBO است که بسیار متفاوت بوده و ژانر پساآخرالزمانی را به تصویر می‌کشد. فیلم‌های معروف زیاد دیگری هم در این زمینه ساخته شده‌اند، اما بهترین آنها کدامند؟ در ادامه مستقیما به سراغ معرفی بهترین فیلم و سریال با موضوع زامبی می‌رویم.

تفریح و سرگرمی

سافاری وحشتهای تهران

سافاری وحشتهای تهران

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اماکن تفریحی

اگر از خواستاران هیجان و آدرنالین باشید، می‌توانید با شرکت در سافاری وحشت لحظات شورانگیزی را تجربه کنید. در ادامه جهت آشنایی با سافاری وحشتهای معروف در تهران همراه ما باشید.