مجله اتاق فرار درتلاش است با معرفی اتاق فرارهای ایران و همچنین ارائه مطالب تخصصی در حوزه بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) و فیلمهای با موضوعیت اتاق فرار و سرگرمیهای گروهی بستری را برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با این سرگرمی هیجان انگیز ایجاد کند.
شما در مجله اتاق فرار می توانید بهترین اتاق های فرار کشور را مشاهده، انتخاب و به صورت انلاین و تلفنی رزرو نمایید.
تهران، تقاطع بزرگراه حکیم و بزرگراه ستاری، مجتمع تجاری کورش، طبقه دوم، جنب شهربازی. مجموعه EscapeM
دانشمند و فیزیکدان صربستانی-آمریکایی بود. وی اختراع برق متناوب، لامپهای مهتابی، ترانسفورماتورها و دکلهایی که میتوانستند برق را تا پانصد کیلومتر جریان بدهند را در کارنامه زندگی خود دارد، هدف نهایی تسلا، روشن کردن جو زمین در شب و با استفاده از شفقهای قطبی بوده است، آنگونه وی میتوانست به تمام دنیا، روشنایی رایگان بدهد.
برای انجام این پروژه، وی به هفت یا هشت دکل غولپیکر نیاز داشت ولی از آنجایی که از نظر سیاستمداران این دکلها خطرناک بودند و این امکان وجود داشت که از آنها به عنوان سلاح استفاده شود، به همین دلیل آنها تخریب این دکلها را آغاز کردند. اکنون شما و گروهتان بعد از سالها تلاش، توانستهاید دفتر کار ایشان را پیدا کنید. در کمال تعجب هنگام ورود شما، در پشت سرتان بسته میشود، زمانسنج شروع به کار میکند و شما تنها شصت دقیقه زمان برای حل معمای آقای تسلا دارید.
دکور این بازی شباهت زیادی به دفتر کار آقای تسلا دارد و چراغهای زیادی در فضای بازی وجود دارد. با حل کردن هر معما، چراغی روشن میشود، شما امید دارید با روشن کردن تمام چراغها، در خروج باز شود.
هدف نهایی: روشن کردن تمام چراغها !!! شما و گروهتان تنها شصت دقیقه برای حل معماها و روشن کردن تمام چراغها زمان دارید.
بزودی ..
اشتراک با دوستان:
دانشمند و فیزیکدان صربستانی-آمریکایی بود. وی اختراع برق متناوب، لامپهای مهتابی، ترانسفورماتورها و دکلهایی که میتوانستند برق را تا پانصد کیلومتر جریان بدهند را در کارنامه زندگی خود دارد، هدف نهایی تسلا، روشن کردن جو زمین در شب و با استفاده از شفقهای قطبی بوده است، آنگونه وی میتوانست به تمام دنیا، روشنایی رایگان بدهد.
برای انجام این پروژه، وی به هفت یا هشت دکل غولپیکر نیاز داشت ولی از آنجایی که از نظر سیاستمداران این دکلها خطرناک بودند و این امکان وجود داشت که از آنها به عنوان سلاح استفاده شود، به همین دلیل آنها تخریب این دکلها را آغاز کردند. اکنون شما و گروهتان بعد از سالها تلاش، توانستهاید دفتر کار ایشان را پیدا کنید. در کمال تعجب هنگام ورود شما، در پشت سرتان بسته میشود، زمانسنج شروع به کار میکند و شما تنها شصت دقیقه زمان برای حل معمای آقای تسلا دارید.
دکور این بازی شباهت زیادی به دفتر کار آقای تسلا دارد و چراغهای زیادی در فضای بازی وجود دارد. با حل کردن هر معما، چراغی روشن میشود، شما امید دارید با روشن کردن تمام چراغها، در خروج باز شود.
هدف نهایی: روشن کردن تمام چراغها !!! شما و گروهتان تنها شصت دقیقه برای حل معماها و روشن کردن تمام چراغها زمان دارید.