16+
اسکیپ روم سودا

هیجان بازی

درجه سختی

300.000
200.000 تومان برای هر نفر
اطلاعات تماس:
تهران، فرجام غربی، قبل از خیابان عبادی، جنب بانک پاسارگاد
ویرایش محتوا

داستان اتاق فرار سودا

همه ی ما دوست داریم یک شبه پولدار بشیم
اما وقتی این سودا به جنون بدل میشه، حاضری واسه رسیدن به هدفت دست به هر کاری بزنی
حتی ...
ویرایش محتوا

قوانین اختصاصی رزرو اتاق فرار سودا

- 🤕با توجه به فضاسازی صورت گرفته در بازی سودا، ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع می‌باشد.
- 😵 از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- 🤕 لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- 🧕 لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- 🏠 لطفا به علت مسکونی بودن محل از بلند صحبت کردن و ایجاد سروصدا در محل خودداری کنید.
- 👕 ترجیحا از لباس مناسب برای بازی استفاده شود.

- 🥳 در صورتی که قصد دارید دوستان خود را سوپرایز کنید، امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- 🚽 امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- 🅿 خوشبختانه اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا می‌شود .
- 🚇 دسترسی راحت به بازی از طریق ایستگاه مترو علم و صنعت وجود دارد.

- 📞 از پلیر های عزیز درخواست می‌شود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
ویرایش محتوا

تجربه اتاق فرار سودا

 

در روزهایی که سرگرمی اتاق فرار در منجلابی از بازیهای بی‌کیفیت ترسناک دست و پا میزند، هنوز هم هستند دوستانی که تلاش خود را انجام می‌دهند تا اتاق فرار یا اسکیپ روم را به شیوه درست و واقعی خود به بازیکنان ارائه کنند. هر چند که این اقدام دوستان با توجه به بازار داغ اتاق فرارهای ترسناک این روزها می‌تواند ریسک بالایی را از منظر بیزینسی برای آن‌ها داشته باشد ولی باز هم دست از تلاش خود نمیکشند و با خلاقیت بالای خود سعی در بازگرداندن این سرگرمی به ماهیت اصلی خود دارند.

اتاق فرار سودا یکی از این بازیهاست که توانسته در ژانری غیر از ترس و با کمک خلاقیت و هنر خود، عاشقان واقعی اتاق فرار را بعد از مدت‌ها به وجد آورد و این نوید را به دیگر دوستان طراح بازیهای اتاق فرار بدهد که با بازیهای اتاق فرار غیر ترسناک هم می‌توان بازیکنان را راضی کرد.

در این قسمت قصد داریم تجربه تیم اسکیپ مگ از این بازی را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

این مورد را در نظر داشته باشید که مطالب زیر فقط تجربه یک سانس از اتاق فرار سودا توسط تیم اسکیپ مگ بوده و اگر تو این مسیر تجربه بازی،  نکته ای هم به ذهنمون رسیده باهاتون درمیان گذاشتیم. 
اگر شما تجربه متفاوتی داشتید حتما در بخش کامنت باهامون درمیون بزارید. خیلی هم خوشحال میشیم. 🙂

 

بریم سراغ بازی ….

اتاق فرار سودا کجاست؟

سودا در شرق تهران و در خیابان فرجام غربی و در نبش خیابان عبادی و در طبقه منفی یک مجتمع نوساز قرار گرفته است. ایستگاه مترو علم و صنعت در نزدیکی آن قرار گرفته و اگر با خودروی شخصی به بازی مراجعه می کنید احتمالا مشکلی از بابت جای پارک نخواهید داشت.

در نبش خیابان عبادی در فرجام یک بانک پاسارگارد وجود دارد که بعد از تکمیل شدن اعضای تیمتان و تماس با مجموعه دار، یکی از همکاران مجموعه برای همراهی شما به ساختمان بازی به دنبال شما خواهد آمد.

اگر تجربه اتاق فرار گماشته را داشته باشید این بازی هم در همان ساختمان و در کنار اتاق فرار سودا قرار گرفته است و هر دوی این بازی‌ها در طبقه منفی ۲ ساختمان و در کنار هم در حال اجرا می‌باشند.

 

امکانات مجموعه فکت اسکیپ | Fact Escape

اسکیپ روم سودا در طبقه منفی ۲ یک مجتمع نو ساز قرار گرفته است و به نوعی این بازی در بخشی از پارکینگ طراحی و اجرا شده است. دوستان فکت اسکیپی فضایی را برای نشستن اعضای تیم برای شنیدن توضیحات، امکان استفاده از سرویس بهداشتی و حتی فضایی برای افراد سیگاری را تعبیه کرده اند. تقریبا هر آنچه که برای شروع بازی انتظار دارید به صورت خیلی تمیز و مرتب و جمع و جور در اختیار شما قرار می‌گیرد و از این بابت نگرانی نداشته باشید.

 

داستان و سناریو 

داستان و سناریو سودا در وبسایتهای فروش به صورت خلاصه و خیلی کوتاه عنوان شده است و به نوعی فقط این موضوع را به شما میرساند که قرار است با یک طمع بزرگ دست و پنجه بزنید!! طمع یک شبه پولدار شدن به هر قیمتی!!!

 

همه ی ما دوست داریم یک شبه پولدار بشیم
اما وقتی این سودا به جنون بدل میشه، 

 

اما داستان بازی بسیار فراتر از این چند خط است. شما در حقیقت تعدادی دزد هستید که قرار است در پوشش کارشناسان خسارت شرکت بیمه به یک بازارچه مراجعه کنید. بازارچه‌ای که در ان هم یک سرقت رخ داده است و هم یک قتل!

شما قرار است با ورود به آن بازارچه در حقیقت سرقتی دیگر و البته کامل‌تر را انجام دهید و قبل از رسیدن پلیس‌ها از آنجا فرار کنید. هدف اصلی شما در این بازی سرقت از صندوق امانات داخل بانک است و البته که در کنار آن ماموریت‌های دیگری هم دارید که به هر یک از بازیکنان به صورت جداگانه سپرده خواهد شد و قرار نیست دیگر دوستان شما از آن مطلع باشند!

 

 

سرقت از بانک به سبک سودا

 

هر یک از بازیکنان در انتهای بازی و با توجه مقدار پولی که توانسته‌اند سرقت کنند امتیاز کسب خواهد کرد و این امتیاز با توجه به اینکه بازی به صورت گروهی است ولی به صورت انفرادی محاسبه خواهد شد!

یعنی مهم نیست دوستان شما چقدر پول سرقت کنند، مهم اینه شما چقدر پول سرقت می‌کنید!

اینجاست که دوستان طراح اتاق فرار سودا قرار است شما را با چالشی متفاوت از نوع طمع آشنا کنند!

 

حاضری واسه رسیدن به هدفت دست به هر کاری بزنی حتی …

 

ژانر بازی سودا

ژانر اتاق فرار سودا معمایی، هیجانی و تعاملی می‌باشد. در این بازی قرار نیست شما اکت‌های جامپ اسکیر داشته باشید و یا قرار نیست در تاریکی حرکت نکنید!

نه کسی تسخیر شده و نه کسی قرار است تسخیر شود!

شما قرار است در یک بازی اتاق فرار هیجانی شرکت کنید و سناریویی با موضوع سرقت را تجربه کنید. هیجان بازی از طریق فضاسازی، تعاملات، موزیک و در نهایت طمع بدست آوردن امتیاز بیشتر به شما تزریق خواهد شد. هیجانی که از بدو ورود تا انتهای بازی همراه بازیکنان است و لحظه‌ای آن‌ها را رها نخواهد کرد.

فضاسازی ودکور 

یکی از نقاط قوت بازی اتاق فرار سودا، فضاسازی و دکور آن می‌باشد. شما در سودا قرار است وارد یک بازارچه شوید و در آنجا به بانک و طلافروشی دستبرد بزنید. در این بازارچه مغازه‌های مختلفی وجود دارد، از گل فروشی و عینک فروشی گرفته تا عطاری و سفره خانه.

همه این فضاها با جزئیات بسیار زیاد و بسیار شیک و مرتب طراحی و اجرا شده‌اند و به شکل بسیار واقعی شما را وارد داستان بازی می‌کنند. دکور بازی از کلیشه به دور است و کیفیت متریال و جزئیات بسیار زیاد در کنار پخش موزیک هیجانی با کیفیت، شما را دقیقا وارد آن فضایی می‌کند که قرار است داخل آن باشید.

 

دکور بازی از کلیشه به دور است و کیفیت متریال و جزئیات بسیار زیاد در کنار پخش موزیک هیجانی با کیفیت، شما را دقیقا وارد آن فضایی می کند که قرار است داخل آن باشید.

 

در قسمت دکور و فضاسازی بدون شک سودا سختگیر‌ترین منتقدان اتاق فرار را هم راضی نگه خواهد داشت و چیزی برای انتقاد باقی نخواهد گذاشت.

 

اتاق فرار سودا

 

معماها و پازل در  اتاق فرار سودا

یکی از سوالاتی که معمولا در انتهای بازی‌ها از دوستان مجموعه دار میپرسیم تعداد معماهای بازی است. تقریبا در معدود بازیهایی بوده است که دوستان تعداد معما را بیشتر از ۱۰ عدد اعلام کنند و بیشتر بازیهای در حل اجرا چیزی در حدود ۵ الی ۱۰ معما و چالش را در کنار هم طراحی کرده اند. در اتاق فرار سودا شما نزدیک به ۲۸ معما و چالش را تجربه خواهید کرد! چیزی فراتر از آنچه در بازیهای دیگر تجربه کرده اید.

این تعداد معما با توجه به موضوع امتیازی بودن بازی و همچنین اپن مپ (Open Map) بودن آن بسیار خلاقانه طراحی و اجرا شده است و تمامی بازیکنان را در قسمتهای مختلف بازی درگیر خواهد کرد. با توجه به اینکه امتیازات بازی به صورت انفرادی محاسبه می‌بشود بازیکنان مجبورا تمامی تلاش خود را برای حل معما انجام دهند. حل معمای بیشتر امتیاز بیشتر!

در این بازی از انواع مختلف معما استفاده شده است از الکترونیکی گرفته تا معماهای گروهی، از آسان تا سخت، از چالشی تا منطقی همه در کنار هم یک بازی معمایی را با چاشنی هیجان تشکیل داده اند.

 

در سودا هدف اصلی حل معماهاست نه چیز دیگری!! حل معمای بیشتر، امتیاز بیشتر!!

شما نزدیک به ۲۸ عدد معما و چالش را تجربه خواهید کرد!!

 

اگر اتاق فرار را برای معماها و چالش‌های ذهنی آن تجربه می‌کنید این بازی به نوعی برای شماست. شما حتی می‌توانید این بازی را بیشتر از یکبار تجربه کنید و هر بار سعی در حل کردن تعدادی دیگر از آن معما کنید. تقریبا غیر ممکن است که در انتهای بازی، شخصی همه معماها را دیده باشد و یا به تنهایی حل کرده باشد.

تجربه اتاق فرار سودا 

بازی اتاق فرار سودا را می‌توان یکی از بازیهای دوست داشتنی سالهای گذشته دانست. اتاق فراری که با حفظ اصالت خود به عنوان یک بازی اتاق فرار توانسته یک تجربه هیجان‌انگیز و برای بازیکنان رقم بزنه. سودا در همه بخشهای مربوط به طراحی و اجرای بازی به درستی عمل کرده و به قول بعضی از دوستان یک پکیج کامل از این بازی را ارائه داده است. کاری که در بسیاری از بازیهای در حال اجرا صورت نگرفته و خیلی از بازیهایی که تجربه کردیم در نهایت بتوانیم در یک قسمت مثل دکور و یا مثلا تعامل آن را به عنوان نقطه قوت معرفی کنیم.

ولی در سودا نقطه قوت خود بازی است!! همه چیز به درستی و به اندازه و با بهترین کیفیت ممکن در کنار هم قرار گرفته است و فقط احتمالا افرادی که از اتاق فرار سر رشته‌ای ندارند و یا صرفا این بازی را به خاطر ترس آن تجربه می‌کنند از این بازی ناراضی خواهند بود. چرا که در این بازی اگر با اصل داستان ساخت اتاق فرار که همان حل کردن معماست مشکل داشته باشی و فقط منتظر بک و اکت و تاریکی و جن و روح باشی متاسفانه چیزی دستگیرتان نخواهد شد.

 

تجربه اسکیپ روم سودا برای همه اعضای تیم  دوست داشتی و خاطره انگیز بود
❤️❤️❤️❤️❤️
 و به همه علاقه مندان به اتاق فرارهای هیجانی و معمایی، پیشنهاد می شود.

 

نتیجه گیری

اتاق فرا سودا یک بازی کامل اتاق فرار می باشد که تمامی استاندارهای یک بازی استاندارد را دارد. این بازی بدون شک ارزش تجربه کردن دارد حتی بیشتر از یکبار!!

هرچه بیشتر به معما و چالش ذهنی علاقه مند باشید، بیشتر در این بازی لذت خواهید برد!! اتاق فرار سودا را تجربه کنید و به دوستان خود پیشنهاد دهید.

در آخر هم تشکر می کنیم از عوامل بسیار محترم و حرفه ای این بازی که تجربه ای عالی را برای ما رقم زدند.🙏🙏🙏

 

تاریخ تجربه: مرداد ۱۴۰۳

ESCAPE MAG TEAM

نظرات بازیکنان

4.5/5 - (2 امتیاز)

2 پاسخ

  1. یکی از بهترین بازی های هیجانی و معمایی که میتونید برید و لذت ببرید از چالش ها و معما های بازی تعامل جذاب و دکور عالی ممنون از تیم خوبتون❤️

  2. اگه به ژانر معمایی و تعامل علاقه دارین،بی شک یکی از بهترین بازی هایی هست که میتونین تجربه کنین.گیم مستر و اکتور تعامل خیلی خوبی دارن.فضاسازی و دکور خوب هست.معماها خیلی عالی بودن و روند بازی واقعا جذابه و حالت رقابتی داره.موزیکای بازی هم که همه چیزو تکمیل میکرد.امیدوارم همچین بازی های خوبی بیشتر بشن.ممنون از مجموعه ی خوبتون😍🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکیپ روم سودا
300.000

200.000 تومان برای هر نفر

300.000

200.000 تومان برای هر نفر