رونمایی از وب سایت جدید مجله اتاق فرار..!
18+
اسکیپ روم رها

ژانر:

هیجان بازی

درجه سختی

250.000
190.000 تومان برای هر نفر
اطلاعات تماس:
تهران، میدان الغدیر، خیابان هنگام، خیابان نو نوار شرقی
ویرایش محتوا

داستان اتاق فرار رها

همه سرگردان میشن، همه صدمه می‌بینن،
و در رابطه با کاری که با دیگران انجام داده‌اید
کارمایی وجود دارد …

ویرایش محتوا

قوانین اختصاصی رزرو اتاق فرار رها

- بعد از رزرو بازی حتما با شماره تلفن: 09396508686 تماس بگیرید.
- حتما سر ساعت مقرر در مجموعه حضور داشته باشید. تاخیر بیش از 20 دقیقه باعث کنسلی سانس خواهد شد و مبلغ پیش پرداخت عودت داده نخواهد شد.
- از ورود افرادی که وضعیت نامتعادلی دارند جداً خودداری می شود.
- امکان استفاده از سرویس بهداشتی در ابتدای بازی وجود ندارد.
- اگر بیماری آسم و یا تنفسی دارید حتما قبل از شروع بازی به مجموعه اعلام کنید.
- لطفا از تجمع در مقابل درب مجموعه در ابتدا و انتهای بازی خودداری کنید.
ویرایش محتوا

تجربه اتاق فرار رها

این روزها در صنعت اتاق فرار مسابقه بی‌پایان وحشت و ترس درحال برگزاریه. مسابقه‌ای که در اون مجموعه‌های اتاق فرار و طراحان بازی در حال رقابتی تنگاتنگ در ایجاد ترس و دلهره بیشتر در دل بازیکنان هستند و به نوعی در حال حاضر ترس بیشتر!! از همه چیز بیشتر!! در اولویته.
از قسمت بالا میشه فهمید که قراره از یک بازی خیلی ترسناک صحبت کنیم.
تجربه یک بازی ترسناک به خودی خود تجربه بدی نیست و اتفاقا برای خیلی‌ها می‌تونه جذاب، دوست داشتنی و یک تفریح خوب باشه و وجودش بدون شک احساس شده  که در حال حاضر ۹۹ درصد بازی‌ها در این ژانر طراحی می‌شن.

تو این قسمت قراره تجربه اسکیپ مگ از اتاق فرار رها رو بخونید. این مورد را در نظر داشته باشید که مطالب زیر فقط تجربه یک سانس از اتاق فرار رها بوده و اگر تو این مسیر تجربه بازی نکته ای هم به ذهنمون رسید باهاتون درمیان گذاشتیم و تجربه تیم ما میتونه  با تجربه تیم شما کاملا متقاوت باشه. همین!
اگر تجربه متفاوتی داشتی حتما در بخش کامنت باهامون درمیون بزارید. خیلی هم خوشحال میشیم. 🙂

بریم سراغ بازی….

اتاق فرار رها کجاست؟

اتاق فرار رها شرقه تهرانه و در خیابان هنگام و کوچه نونوارشرقی قرار گرفته  که با توجه به موقعیت کوچه که مقداری شلوغه پیشنهاد میشه اگر با خودرو شخصی به بازی مراجعه می‌کنید در همان خیابان هنگام خودرو خود را پارک کنید و بعد از تماس با مجموعه دار اطلاعات دقیق ادرس که شامل پلاک ساختمان می‌شه را بعد از کامل شدن تیم دریافت کنید. یادتون باشه یه ۵ دقیقه ای پیاده روی دارید.  اگرم با وسیله عمومی میرید باید ببینید چجوری میتونین خودتون و به میدان الغدیر و رسالت و اونورا برسونید.
برای احترام به مجموعه دار و شرایط ملک تا جایی که امکانش هست بعد و قبل از بازی در مقابل درب مجموعه توقف نکنید و فقط زمانی که تیمتان اماده شد به مجموعه مراجعه کنید و بعد از بازی نقد و بررسی و کارشناسی خودتون و در مسیر برگشت انجام بدید!

 

امکانات اتاق فرار رها

شما بعد از ورود به مجموعه وارد قسمت لابی یا پذیرش بازی میشید که فضایی قابل قبول و تمیز و مرتب، در زمان مراجعه ما به بازی بود. یه خورده دره ورودیش خاص بود ولی خوب بازی ترسناکه دیگه!!
در لابی مجموعه، کمدی برای وسایل شخصی بازیکنان درنظر گرفته شده که می‌تونید وسایل خودتون و داخل اون بزارید. ولی زمان ما که این کمد قفل نداشت و طبق گفته مجموعه دار کسی به این قسمت تا پایان بازی مراجعه نخواهد داشت!!
حالا همه چیز تو اسکیپ روم قفل داره فقط در کمده ما قفل نباید داشته باشه!!

 البته پیشنهاد میشه که کمد قفل دار بشه تا در صورتی که دوستانی که حساسیت بیشتری نسبت به وسایلشان دارند با دلگرمی بیشتری وارد بازی شوند، هرچند که اون شرایط هم قابل اطمینان بود.
بعد از تحویل وسایل و حساب کتاب باقیمانده مبلغ با مجموعه دار، نوبت به اعلام سناریو و قوانین اختصاصی بازی شد.

داستان و سناریو اسکیپ روم رها

سناریو اسکیپ روم رها کوتاه و مختصر عنوان شده:

همه سرگردان میشن، همه صدمه می‌بینن،
و در رابطه با کاری که با دیگران انجام داده‌اید
کارمایی وجود دارد …

اما چیزی که در ابتدای بازی به شما عنوان می‌کنند بسیار بیشتر از چیزی است که در سایت ما عنوان شده. داستان بازی پیرامون اتفاقات پیش افتاده در یک تیمارستان روانی است که برای شما از طرف شخص خاصی که داخل بازی با آن برخورد میکنید قرار است روایت شود.
در ابتدای معرفی بازی سرعت اعلام سناریو بازی به قدری بالا بود که گوش ما حداقل از زبان آقای گوینده عقب می‌افتاد و در نهایت تونستیم یک داستان کلی از فضایی که قرار است داخل آن قرار بگیریم و بدست بیاریم
قانون و قوانین اختصاصی بازی و فضاها و بایدها و نبایدها به همان سرعت روایت داستان! برای ما گفته شد و ما دعا میکردیم که حداقل هرکدوممون  یکی دوتا از موارد در ذهنمون باقی بمونه! با این حال توضیحات بازی اعلام شد و ما وارد بازی شدیم.

 

صحنه ای از بازی رها

 

تجربه بازی اتاق فرار رها

اتاق فرار رها شما را وارد یک فضای تیمارستانی می‌کنه فضایی که به خودی خود برای مردم عادی هم با کمی دلهره و ترس همراهه و اون هم بدلیل اتفاقات غیر منتظره‌ایه که هر لحظه از هر کسی قراره سر بزنه! دیوونه خونست دیگه!!
فضای بازی حس ورود به یک تیمارستان و یا بیمارستان روانی را برای شما  القاء می‌کنه. فضایی به نسبت بزرگ با دالونها متعدد که شما را وارد یک پازل تیمارستانی می‌کنه! بازی از بخشهای مختلفی تشکیل شده که در مسیر هدف خود با اون ها برخورد میکنید و در هر بخش وارد یکی از فضاها می‌شید. تو این بازی هم مثل خیلی بازیهای ترسناک دیگه نور راهنمای شماست.
در این بازی شما تعامل بسیار کوتاهی هم درابتدای بازی خواهید داشت و بعد از آن تاریکی و ترس!
تعداد معماهای رها نسبت به زمان بازی بسیار کم بود ولی احتمالا با توجه به شرایط بازی و ژانر بازی اندازه بوده!
معماها از نظر تیم ما معمولی و بیشتر چون اتاق فرار است و اتاق فرار باید معما داشته باشه، معما داشت!
وقتی یک بازی به شدت ترسناک و انتخاب می‌کنید اینکه دنبال معماهای متفاوت که با فکر زیاد و کارگروهی قراره انجام بدید و از حل آن‌ها لذت ببرید و باید از ذهن خودتون خارج کنید. اگر معما دوست دارید برید اتاق فرار غیر ترسناک خوب!

از معماها و دکور که بگزریم میریم سراغ قسمتهای جذاب پلیرها و یوزرهای اتاق فرار ترسناک!

اکت
بک
بک فوروارد 😊
بک گراند
بک تو بک
……

این قسمت است که اتاق فرار رها خودش را نشون میده. اکتورها بسیار حرفه‌ای و سریع، اکتهای خودشون و به نمایش میزارن و برای ایجاد ترس و دلهره در دل شما از هیچ کاری دریغ نمیکنند. واقعا تمام تلاش خودشون وانجام میدن که شما از ترس به خودتون ب…بالید 😊!
تعداد اکتورها به اندازه کافی، سرعت عملشون خوب، خلاقیتشون حرف نداشت و حتی یکی دوتا اکت جدید هم خلق کردن که واقعا جای تحسین داشت. از نظر ترس اتاق فرار رها حرفی واسه گفتن داره و میتونه برای کسانی که طرفدار ترس و دلهره هستند قابل قبول باشه.
مجموعه ویوا اسکیپ تاریخچه خاصی نداره و یک مجموعه تازه تاسیسه ولی با سبک طراحی اتاق فرار رها میشه فهمید که طراحان بازی شناخته درستی از ژانر ترس دارن و معلومه قبلا این کارو چندباره دیگه کردن. حالا قبلا کدوم مجموعه و داشتن و کجا بازی طراحی کردن و نمیدونم.
پس اگر بیشتر برای ترس و هیجان به اتاق فرار مراجعه می‌کنید، احتمالا این بازی برای شما جذاب خواهد بود و پشیمان نخواهید شد.
در انتهای بازی هم در حالی که دلهره و ترس سراسر وجودمون و گرفته بود یکهو بازی تمام شد و یک علامت سوال بزرگ در ذهنمون ایجاد کرد که چی شد!
چی میخواستیم بشه!! وقتی داستان بازی و با سرعت امینم (eminem) بهت بگن میخوای آخرشم بفهمی!!
خلاصه ما بعد از حدود ۶۰ دقیقه بازیمون تموم شد و نصف معماها رو هم هینت مستقیم دادن بهمون. لابد خیلی تو دیوار بودیم و بعدش یکسری توضیحات دریافت کردیم و نمام.

نتیجه گیری

ما تو تیممون هم علاقه مند به معما داریم و هم علاقه مند به اکت و ترس و … تجربه تیم این و میگه که
اگر برای ترس و وحشت از اتاق فرار خوشتان اومده و اکت و بک و… براتون اهمیت زیادی داره حتما این بازی و تجربه کنید، ولی اگر دنبال چالش فکری و معما و کارگروهی و… هستید بدون شک پیشنهادات بهتری خواهید داشت.

تاریخ تجربه: اردیبهشت ۱۴۰۳

ESCAPE MAG TEAM

نظرات بازیکنان

4/5 - (4 امتیاز)

2 پاسخ

  1. ترس بازی به شدت بالا بود. ما که خیلی این بازی و دوست داشتیم و با تجربه بالای ۲۰۰ تا بازی الان جزو ۵ تا بازی اول ماست. حتما تجربش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکیپ روم رها
250.000

190.000 تومان برای هر نفر

250.000

190.000 تومان برای هر نفر