اتاق فرار موزه وارانسی ( بازگشت )
18+
اتاق فرار موزه وارانسی ( بازگشت )

هیجان بازی

درجه سختی

250.000
190.000 تومان برای هر نفر
اطلاعات تماس:
تهران، تهرانپارس، قاسم سلیمانی، خیابان اخوت شمالی، نبش مترو تهرانپارس
ویرایش محتوا

داستان اتاق فرار موزه وارانسی ( بازگشت )

بزودی مجموعه جدیدی از آثار باستانی، صنعتی، هنری و اشیاء با ارزش که منجر به شناخت بیشتر قبیله‌ی وارانسی می‌شود، تحویل موزه خواهد شد.
از شما باستان‌شناسان دعوت می‌کنم تا در کنار هم پرده از راز این قبیله مرموز برداریم.
ارادتمند
پروفسور توماس سعیدی
ویرایش محتوا

قوانین اختصاصی رزرو اتاق فرار موزه وارانسی ( بازگشت )

- 🤕با توجه به فضاسازی صورت گرفته در بازی موزه وارانسی، ورود افراد دارای بیماری قلبی و زمینه ای و تنفسی ممنوع می‌باشد.
- 😵 از پذیرش افراد با حالت غیر طبیعی و مصرف مشروبات الکلی و روان گردان معذوریم.
- 🤕 لطفا در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا به چیزی، به مجموعه اطلاع دهید.
- 🧕 لطفا شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- 👕 ترجیحا از لباس مناسب برای بازی استفاده شود.
- 🥳 در صورتی که قصد دارید دوستان خود را سوپرایز کنید، امکان برگزاری جشن تولد وجود دارد.
- 🚽 امکان استفاده از سرویس بهداشتی وجود دارد.
- 🅿 خوشبختانه اطراف بازی جای پارک به راحتی پیدا می‌شود .
- 🚇 دسترسی راحت به بازی از طریق ایستگاه مترو تهرانپارس وجود دارد.
- 👟 بازی با کفش‌های مخصوص اتاق فرار برگزار می‌شود.
- 👤 برای تجربه این بازی، حداقل باید تجربه پنج اتاق فرار را داشته باشید.
- 📞 از پلیر های عزیز درخواست می‌شود که به محض رسیدن در لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایند.
ویرایش محتوا

تجربه اتاق فرار موزه وارانسی ۲

 

اتاق فرارهای دنباله دار، چند سالی است که مرسوم شده است و طراحان بازی در صورتی که در ساخت قسمت اول بازی خود با رضایت بازیکنان مواجه شوند و داستان بازی این امکان را برای آن‌ها داشته باشد، قسمتهای بعدی آن را هم خواهند ساخت.

فقط بزرگترین فرق اتاق فرارهای دنباله دار با فیلمهای این سبک این است که در بازی اتاق فرار بعد از اکسپایر شدن قسمت اول بازی، قسمت دوم باید به نحوی اجرا شود که دوستانی که قسمت اول را تجربه نکرده‌اند هم بتوانند آن را تجربه کنند.

البته که در بسیاری از فیلم‌ها هم این موضوع صدق می‌کند و هر قسمت آن داستان جداگانه‌ای دارد ولی این امکان برای تماشگران وجود دارد که به قسمت اول آن فیلم دسترسی داشته باشند.

تیم ما تجربه قسمت اول این بازی را نداشته و بدون هیچ گونه پیش زمینه برای تجربه قسمت دوم آن به بازی مراجعه کردیم.

در این قسمت قصد داریم تجربه تیم اسکیپ مگ از این بازی را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

این مورد را در نظر داشته باشید که مطالب زیر فقط تجربه یک سانس از اتاق فرار موزه وارانسی ۲ (بازگشت) توسط تیم اسکیپ مگ بوده و اگر تو این مسیر تجربه بازی،  نکته ای هم به ذهنمون رسیده باهاتون درمیان گذاشتیم. 
اگر شما تجربه متفاوتی داشتید حتما در بخش کامنت باهامون درمیون بزارید. خیلی هم خوشحال میشیم. 🙂

 

بریم سراغ بازی ….

اتاق فرار موزه وارانسی کجاست؟

موزه وارانسی ۲ در شرق تهران و در منطقه تهرانپارس قرار گرفته است. مجموعه دقیقا در کنار درب خروجی ایستگاه مترو تهرانپارس واقع شده و شما دسترسی خوبی از طریق وسایل نقلیه عمومی دارید.

اگر با خودروی شخصی هم به بازی مراجعه می‌کنید این مورد را در نظر داشته باشید که با توجه به نزدیکی ایستگاه مترو، امکان دارد در زمانهایی خاص کمی برای پیدا کردن جای پارک مشکل داشته باشید ولی برای ساعت‌های عصر احتمالا این مشکل را نداشته باشید.

وارانسی

 

امکانات مجموعه No Escape

اتاق فرار موزه وارانسی ۲ شروع از مبدا می‌باشد و شما در ابتدا در همان خیابان و از طریق تلفن اطلاعات اولیه بازی را دریافت خواهید کرد و بعد از آن لوکیشن دقیق و پلاک و طبقات به شما اعلام خواهد شد. قبل از ورود به بازی لازم است که کفشهای خود را با کفشهای بازی عوض کنید و بعد از آن وارد محل اجرای بازی شوید. در مرحله اول بازی امکان استفاده از سرویس بهداشتی و سیف باکس برای وسایل شخصی وجود دارد.

⚠️ ⚠️ بازیهای شروع از مبدا به هیچ عنوان مناسب گروههای بدون تجربه نمی‌باشد و  نیازمند داشتن اطلاعات اولیه بازیهای اتاق فرار مثل روش بازکردن قفلها، قوانین اختصاصی بازیهای ترسناک و دیگر موارد می‌باشد.

داستان و سناریو 

سناریو اتاق فرار موزه وارانسی ۲(بازگشت) اعلامی از سمت مجموعه دار به شکل زیر می باشد:

 

بزودی مجموعه جدیدی از آثار باستانی، صنعتی، هنری و اشیاء با ارزش که منجر به شناخت بیشتر قبیله‌ی وارانسی می‌شود، تحویل موزه خواهد شد.
از شما باستان‌شناسان دعوت می‌کنم تا در کنار هم پرده از راز این قبیله مرموز برداریم.
ارادتمند
پروفسور توماس سعیدی

 

در این قسمت قرار است بازیکنان در نقش باستان شناسان به موزه ای مراجعه کنند و از طریق آثار باستانی جدیدی که به این موزه وارد شده، اطلاعات بیشتری از قبیله ای با نام وارانسی بدست آورند. اما موضوعی که وجود دارد این است که شما بعد از ورود به موزه متوجه ناپدید شدن پروفسور خواهید شد و تلاش می کنید با سرنخ هایی که پروفسور به جای گذاشته، به کمک او بروید.

در همان لحظه نامه ای از گذشته دریافت می کنید که توسط پروفسور نوشته شده است و اشاره به یک طونل زمان می کند که از طریق آن می توانید در زمان سفر کنید. توماس از شماا درخواست می کند که برای کمک به او به زمانی سفر کنید که قبایل وارانسی هنوز در حال زندگی بودند.

مقداری از این روایت داستانی در ابتدا و توسط اکتور صورت خواهد گرفت و مابقی آن در فرایند بازی به شما انتقال پیدا خواهد کرد.

ژانر بازی موزه وارانسی (بازگشت)

موزه وارانسی خود را یک اتاق فرار تعاملی، دلهره آور و مارجراجویی معرفی کرده است ولی در ابتدای شروع بازی از شما سوال خواهد شد که تمایل دارید بازی به صورت استاندارد اجرا شود و یا ترس آن بیشتر باشد.

در صورت انتخاب ترس بیشتر مقداری از تعاملات بازی کاسته خواهد شد و به ترس آن افزوده می شود. ما در این بازی همان ورژن استاندارد بازی را تجربه کردیم. در این بازی شما تعاملاتی از طریق اکتور در ابتدای بازی دارید ولی بیشترین تعاملات صورت گرفته از طریق یک هوش مصنوعی می باشد که در این ماجراجویی همراه شما خواهد بود.

⚠️⚠️ توجه داشته باشید که هوش مصنوعی همراه شما نقش بسیار پررنگی در تجربه بازی شما خواهد داشت و شما می توانید از این هوش مصنوعی هرگونه درخواست و یا سوالی را که دارید بپرسید و این ابزار فقط برای گرفتن راهنمایی و کمک نمی باشد. شما می توانید درخواست آب و غذا و حتی موسیقی کنید. خلاصه که هر چه به ذهنتان برسد می توانید از آن درخواست کنید.

 

اتاق فرار موزه وارانسی

 

فضاسازی ودکور 

دکور و فضاسازی موزه وارانسی قابل قبول می‌باشد و با توجه به سفر زمانی که به گذشته خواهید داشت می‌توان هر دو این زمانها را از نظر طراحی معقول دانست. البته که مجموعه دار می‌توانسته در قسمتهایی از بازی (دکور آخر) بهتر عمل کند ولی به

صورت کلی فضاسازی خوبی صورت گرفته و برای دوستانی که بدنبال بازیهای ماجراجویی هستند هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

معماها و پازل در  اتاق فرار موزه وارانسی

موزه وارانسی در بخش معما و پازل از نظر تیم ما می‌توانست خیلی بهتر عمل کند. بعضی از معماها هم از نظر اجرایی و هم از نظر موقعیت قرارگیری معما جای فکر داشت. در این بازی شما تمامی سبک‌های معمایی را خواهید دید، از الکترونیکی گرفته تا مکانیکی و ادونچری! ولی لزوم وجود بعضی از این معماها جای بحث داشت!

موضوع این است که تعداد معماها در ابتدای بازی قابل قبول بود ولی بعد از وارد شدن به داستان بازی هم از نظر تعداد و هم از نظر نوع مدل طراحی معما افت قابل قبولی را پیدا کرد. البته که دوستان در خصوص معماها این موضوع را اعلام داشتند که بزودی تعداذ دیگری معما به این بازی اضافه خواهد شد.

تجربه اتاق فرار موزه وارانسی

اتاق فرار موزه وارانسی۲ (بازگشت) با توجه به بازخورد بازیکنان در قسمت یک آن ساخته شده است و طبق صحبتی که با دوستانی که تجربه اتاق فرار موزه وارانسی ۱ را  داشتند، اون بازی در زمان خودش بازی جذاب و دوست داشتنی در بین مخاطبان خود می دانستند. حالا باید منتظر بود و دید که بازخورد قسمت دوم این بازی هم آیا مثل قسمت اول آن خواهد بود؟

بدون شک طراحان بازی همه تلاش خود را داشته‌اند که این امر اتفاق افتد و زحمات زیادی را از این بابت کشیده‌اند ولی حداقل تجربه ما این را نشان داد که این بازی هنوز جای کار دارد و از اون مهمتر این است که بازی پتانسیل لازم برای بهتر شدن را دارد و بدون شک بزودی بهتر هم خواهد شد.

در حال حاضر این بازی را می‌توان یک اتاق فرار متوسط در نظر گرفت ولی قابل تجربه هم است. این بازی برای دوستانی که تجربه کمی در اتاق فرار دارند می‌تواند با توجه به فضاسازی صورت گرفته، جذاب باشد و از تجربه آن پشیمان نخواهند شد.

 

 

تجربه اتاق موزه وارانسی ۲ (بازگشت) برای همه اعضای تیم قابل قبول بود
❤️❤️
 و به علاقه مندان به اتاق فرارهای دلهره آور و ماجراجویی با تجربه کم، پیشنهاد می شود.

 

نتیجه گیری

اتاق فرار موزه وارانسی به بازیکنانی که تجربه کمی در اتاق فرار دارند و یا بدنبال ماجراجویی هستند پیشنهاد می‌شود و برای بازیکنان حرفه‌ای می‌تواند یک تجربه باشد. البته این مورد را در نظر بگیرید که بازی پتانسیل بالایی در بهتر شدن دارد و امکان دارد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی و اجرای اپدیت‌های جدید، این بازی به حرفه‌ای‌ها هم پیشنهاد شود. در حال حاضر این بازی از نظر ما برای بازیکنان کم تجربه‌تر جذاب خواهد بود و قابل تجربه می‌باشد.

در نهایت تشکر می کنیم از عوامل بازی که با برخورد مناسب خوب، تجربه ای خوب را برای ما رقم زدند.🙏🙏

 

تاریخ تجربه: مرداد ۱۴۰۳

ESCAPE MAG TEAM

نظرات بازیکنان

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اتاق فرار موزه وارانسی ( بازگشت )
250.000

190.000 تومان برای هر نفر

250.000

190.000 تومان برای هر نفر