رونمایی از وب سایت جدید مجله اتاق فرار..!

دختر بعدی GIRL NEXT – اسلشری بی پایان

زن جوانی به نام “لوریان وست” توسط گروه عجیبی از قاچاقچیان انسان ربوده می شود که با استفاده از کنترل ذهنی مبتنی بر مواد مخدر و آسیب، زنان را به برده های جنسی به نام عروسک های “سوفیا” تبدیل می کنند. لوریان به نوعی گرفتار در یک کابوس بیداری شده است، او برای مقاومت در برابر نقشه ها مبارزه می کند. او به دنبال راهی برای فرار از سرنوشت خود است تا از تبدیل شدن به “دختر بعدی” جلوگیری کند و همه تلاش خود را می کند تا از دست آنها فرار کند و جان خود را نجات دهد.

فیلمنامه با ایده‌های بزرگ با یک موضوع درخشان و جذاب پیش می رود و همه سکانس ها توسط بازیگران کاملاً بی‌نقص جان می گیرد گویا همه ی آن ها به طور ذاتی این ماده مخدر را درک کرده اند و این ماده روی آنها یک تاثیر حقیقی داشته است.

این فیلم در ژانز معمایی هیجان انگیز و ترسناک، محصول کشور آمریکا به کارگردانی لری وید کرل Larry Wade Carrell و تهیه کنندگی  زف ای. دانیل،  Zeph E. Daniel، لوریس کورچی Loris Curci و نویسندگی زف ای. دانیل Zeph E. Daniel, و مایکل ماسکال Michael Muscal در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ به مدت ۱ ساعت و ۴۳ دقیقه منتشر شد و راشل آلگ Rachel Alig در نقش شارلوت، مارکوس ژان پیره Marcus Jean Pirae در نقش هاینریش، لری وید کارل Larry Wade Carrell در نقش کلانتر مدوکس، پائولا مارسنارو سولینگر Paula Marcenaro Solinger در نقش میشا، کریستن ماری پری Kristen Marie Perry سوفیای مرده و لیسی کافران Lacey Cofran در نقش لوریان وست به عنوان بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

با امتیاز ۱۰/۹ و به صورت تقریبی یک میلیون دلار برا تولید آن هزینه شده است.

کنجکاو بودن به شما کمکی نمی کند مطیع بود به شما کمک می کند

در بخش دیگری از فیلم داستان در مورد زوجی اتفاق می افتد که از یکدیگر ناراضی هستند و به خرید و فروش زنان مشغول می باشند. آنها تلاش می کنند که عروسک‌های جنسی را که با سیستم کنترل ذهن تبدیل به برده می شوند را به «مشتریان» بفروشند. آنها در عین حال آزمایش‌هایی را انجام می‌دهند که دارویی خاص به نام «کوانتوم» با ویژگی های ماورایی به نام «آکوا ولوا» را مصرف می‌کنند. هنگامی که “دختر بعدی” ربوده می شود، او باعث می شود که کل برنامه آنها به هم بخورد. او در برابر تغییر مقاومت می کند و این مواد مخدر آزمایشی نیز همه آنها را به جنون می کشاند.

در این تریلر ترسناک روانشناختی تشخیص اینکه ذهن چه کسی تحت کنترل است و چه کسی تحت کنترل نیست، دشوار است. آنها فکر می کنند این دختر برای نقشه آنها ربوده شده است اما او آنجاست تا پس از شکست عملیات کار خود را به پایان برساند. در پایان معلوم می شود که همه آنها در آزمایش دیگری توسط آژانس‌های مخفی شرور که می‌خواهند اطلاعاتی در مورد داروی Aqua Velva بدست آورند بازیچه هستند.

صحنه ای از فیلم دختر بعدی

آنچه می بینید همان چیزی نیست که اتفاق می افتد

این یک تریلر پر تکاپو و چالش برانگیز منحصر به فرد با لایه های مختلف و پیچیده است. داستان شروع می‌شود و شما فکر می‌کنید یک آدم ربایی ساده و نهایتاً خرید و فروش زنان است، اما فیلم چرخش‌های زیادی را طی می‌کند. آنچه اتفاق می افتد چندان هم ساده نیست و درک آنچه در طول فیلم می گذرد برای ذهن کمی سنگین است. شکنجه ها، قطع عضو، ضرب و شتم، خونریزی و صحنه های دردناک و چندش آور زیادی در مسیر داستان تصویرسازی شده است که رنج و درد را به خوبی به نمایش در می آورد که فیلم را بسیار قابل تماشا کرده است. نکته مهم در مورد این فیلم اینست که زمانیکه شما یک بار آن را تماشا می کنید و فکر می کنید متوجه داستان شده اید، اما پس از اینکه چند بار دیگر فیلم را تماشا می کنید قطعاً درک اولیه خودتان را زیر سوال می برید. تقریباً مانند اینست  اینکه خود فیلم با هر بار تماشا تغییر می کند. فیلمبرداری و جلوه ها کیفیت بسیار بالایی دارند. برخلاف هر فیلم هیجانی که در این ژانر ساخته شده اند این فیلم داستان متفاوت و چالش برانگیزی را با خود دارد.

صحنه های درهم ریخته زیادی در فیلم وجود دارد و برای دیدن چندان آسان نیست اما داستان عمق دارد و ذهن بیننده را به چالش می کشد. مخاطب وسواس پیدا می کند تا آخر داستان را دنبال کند و ببیند آیا “لیسی” می تواند راهی برای فرار و نجات جان خود پیدا کند یا نه؟

“لیسی کافران” در نقش لوریان وست، زنی که مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و به او داروی مخدر تزریق می شود و به مزرعه ای منزوی در تگزاس برده شده است، جایی که زنان جوان در آنجا تحت شکنجه و شستشوی مغزی قرار می گیرند تا تبدیل به عروسک های جنسی مطیع و زنده شوند که سپس برای تجارت جنسی فروخته می شوند.

حال و هوای طوفانی “دختر بعدی”

چیزی که در مورد Girl Next جالب است این است که وقتی شما وارد فیلم می‌شوید تصور می کنید همه این اتفاقات واقعی هستند و شاید همین الان در حال اتفاق افتادن است. آنچه در طول داستان اتفاق می افتد ممکن است عجیب ترین داستانی باشد که شما در یک فیلم در سال های اخیر دیده اید. حال و هوای طوفانی را که در شرف به وجود آمدن است با تمام وجود لمس خواهید کرد و این باور نکردنی است. نورپردازی این فیلم بسیار دقیق و زیباست در عکس های پوستر و تبلیغات هم این نکته کاملاً به چشم می خورد.

در مورد فیلمنامه، دانیل و ماسکال واقعاً به هدف زدند و یک اثر بسیار منحصر به فرد و داستان بسیار خاص خلق کردند. آنها به معنای واقعی کلمه جهان خود را ایجاد کردند. نظریه کوانتومی همیشه برای افرارد جالب بوده است و دیدن قلمرو کوانتومی آنها در این نمایش زنده دیوانه کننده است.

فیلم دختر بعدی

اقدامات هوشمندانه تولید کنندگان

یکی از هوشمندی های به کار گرفته شده در فیلم “دختر بعدی” اینست که بازیگران بسیار با استعدادی را جذب کرده است. مارکوس ژان پیره در نقش هاینریش بسیار خوشتیپ است اما به همان اندازه توانسته نقش یک دانشمند دیوانه و وحشتناک را بازی کند. اجرای برجسته احتمالاً باید به نقش پائولا مارسنارو سولینگر در نقش میشا برسد. وقتی این فیلم را ببینید متوجه خواهید شد که هر کدام از نقش ها می توانند به اندازه ی خودشان خاص باشند اما میشه ترس و خشم و کینه و رنج های درونی خود را همزمان می تواند به بیننده منتقل کند.

احتمالاً “دختر بعدی” هیجان‌انگیزترین فیلمی است که در سال ۲۰۲۱ می‌بینید. این همه اجزای ترسناک مناسب و هیجان به درستی و به خوبی در این فیلم به کار گرفته شده اند. با دیدن این فیلم ترس از اینکه در یک محیط عمومی گرفته شوید، احساس اسارت، وحشت از شکنجه و اینکه شاید در زندگی واقعی کسی هم بخواهد ذهنتان را کنترل کند کاملاً به شما منتقل می شود.

دختر بعدی، دختری که مثل بقیه نیست

لوریان وست عالی است. او یک دختر جوان آمریکایی با کلاس و شیک کلاسیک با سیاست و بلوند است با زیبایی خاص و چشمان آبی. او هدف ربوده شدن قرار گرفته است به او مواد مخدر تزریق می شود و به مزرعه‌ای دورافتاده می‌برند که در آن قاچاقچیان بین‌المللی نه تنها زنان را برای بدنشان تبادل می کنند، بلکه آنها را به هواپیماهای بدون سرنشین مطیع، زیبا و در عین حال آرام و تا حدودی مایل به خشنود تبدیل می‌کنند. آنها همچنین کسانی را که در برابر این نقشه مقاومت می کنند از بین می برند.

“سوفیا” یک نمونه جدید از هاینریش است، دانشمندی که از نبوغش و تکنیک‌های کنترل ذهن مبتنی بر آسیب همراه با دیگر شکنجه‌های شدید جسمی و روحی برای خلق عروسک ها به نحو عالی استفاده می‌کند. هاینریش فکر می کند که لورین در واقع مدلی برای پیشرفت های بعدی است و هیجان زده است که با این پیشرفت اخیرش قیمت تحویل را افزایش دهد.

داروی اخیری که هاینریش مصرف می کند در نهایت او را به جنون می کشاند. پروژه آنها با این شرایط اکنون با مشکل مواجه شده است و دستور کشتن لوریان داده می شود. با این حال، لوریان برنامه‌های دیگری نیز دارد – نقشه هایی که شامل انتقام می‌شوند…

برخی از منتقدین به این فیلم نقدهای منفی داشتند و باور داشتند “دختر بعدی” چندان هم جذاب و قوی نیست و صرفنظر ار جلوه های ویژه و داستان متفاوت و تقریباً ماورایی صحنه های زوال عقلی و شکنجه و صحنه های درهم و گنگی وجود دارد.

فیسبوک
لینکدین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ثبت دیدگاه وارد اکانت خود شوید...

برای ثبت دیدگاه وارد اکانت خود شوید...